What Does ماگ حرارتی Mean?

Wiki Article

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ضمنا من یه ماگ حرارتی سفارش دادم که به صورت کادو شده برام ارسال کنن خیلی نگران بودم که آیا خوب شده یا ن چون برای هدیه بود نمیتونستم بازش کنم امتحان کنم اما وقتی کادو دادم و شخص مورد نظر تستش کرد بسیار خوشحال و راضی بود و بین کادوهای دیگه به نظرم یه چیز بسیار خاص و عالی بود بسته بندی هم که دیگه حرف نداشت واقعاااااا ممنونم از شما نظرم به دور از هر گونه اغراق بود پشتیبانی هم که واقعا کار دست بود خلاصه که دمتون گرم همه چی تموم هستید.

ماگ در لغت به معنای آبخوری، لیوان ، فنجان و ... می باشد. ماگ همان فنجان قهوه خوری اختصاصی است که در اندازه، جنس و مدل های مختلفی ساخته می شود.

سخن آخر اینکه اکنون شما با انواع ماگ و کاربردهای هرکدام آشنا شده اید و باید با در نظر گرفتن نوع نوشیدنی مصرفی ، طرح و رنگ مورد علاقه ی خود و موارد استفاده از ماگ ، بهترین و مناسبترین لیوان را برای خود انتخاب کنید و به این نکته توجه داشته باشید که باید شستشوی آن آسان بوده و کمترین رسوب را به خود بگیرد تا بتوانید مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کرده و با هر بار استفاده در طول روز حس نشاط ، شادی و لذت را در شما به وجود بیاورد.

.. دارند که با توجه به سلیقه افراد و نوع نوشیدنی میتوان انواع مختلفی از آن را انتخاب کرد و در ادامه به بررسی انواع ماگ می پردازیم

زیرا که ماگ های حرارتی به دلیل ویژگی دمایی منحصر به فردشان تا مدت ها در خاطر افراد باقی خواهند ماند و می توانند به بازدهی بالای یک کسب و کار کمک کنند.

می دانیم که ماگ مدل های مختلفی از نظر جنس، رنگ و شکل دارند که در ادامه به جنس و نوع های مختلف ماگ می پردازیم. شما می توانید برای خرید ماگ به فروشگاه اینترنتی تکدو مراجعه بفرمایید.

اداری: استفاده در جلسات و همایش ها برای نوشیدن قهوه یا چای

وقتی قصد خرید ماگ حرارتی برای کادویی رو دارین، حواس‌تون به تناسب بین طرح و سلیقه دوست یا هر عزیزی که قراره از اون ماگ جادویی ??????? ????? استفاده کنه، باشه.

لیست نظرات نکات توضیحات محصول ویدئوی آموزشی قالب و راهنما پرسش و پاسخ

قابلیت‌های ماگ حرارتی و غافل‌گیر‌کننده بودنش، اون رو به یه کادویی عالی تبدیلش می‌کنه. مخصوصاً که خیلی راحت میشه هر طرحی رو بهش اضافه کرد و طرف مقابل‌تون تا دیدن منظره رویاییش فقط یه چای فاصله داره. این قابلیت کم‌کم از روابط دوستانه و شخصی فراتر هم رفته و به سازمان‌ها و ادارت هم رسیده.

دکوراسیون داخلی ساختمان اداری در استانبول ترکیه با طراحی مدرن

این نوع ماگ ها تنوع بسیار بالایی دارد که می توان طرح آن را بر اساس سلیقه ی خود انتخاب نمایید. ماگ دیزنی و کلکسیونی دارای طرح های کلاسیک، فانتزی، طرح کارتونی و شخصیت های مورد علاقه و مدرن می باشد.

مجموعه چاپ و تبلیغات افراتوس این ماگ ها را در دو مدل ویژه دسته قلبی و داخل رنگی هم عرضه می کند که تصاویر آنرا در ذیل مشاهده می فرمایید.

Report this wiki page